onsdag 16. oktober 2013

Ivrig og lykkelig eier av en Silhouette Cameo

 På syhytteturen med Silje fikk jeg prøve hennes Silhouette Cameo, og det var vill forelskelse med en gang! For et fantastisk redskap og maskin. Jeg kom hjem med luer og pannebånd til både mann og barn, og her ser dere utfallet av litt god, gammeldags lek. 

Med denne lua ble jeg definitivt årets mamma! Sebastian er ivrig Minecrafter, og digger lua.

 Her har Henrik fått seg en ny lue til den kalde vinteren kommer. Nå kan han ekstra stolt få fortelle verden om superpappa-rollen sin.

Siden det ikke var veldig kaldt enda, da disse ble laget, ble det et pannebånd på Sebastian også.

Alma og Annika har fått like luer. Av en eller annen grunn har det dessverre bare blitt bilde av Almas. Jentene er storfornøyde og bruker stadig luene.


Her har jeg fått min egen maskin. Det var litt startproblemer med vinylen. Jeg har kjøpt Silhouette vinyl, og jeg synes den er litt mye humørsyk. Det tar lang tid å stryke den på. Jeg er allerede på jakt etter ny type vinyl. Når jeg finner en jeg liker, skal jeg fortelle om den.

Denne lua er til sønnen til ei veldig god venninne. Og den under er til lillesøsteren hans.



Alma har fått ny yndlingsgenser. Denne skal helst ikke tas av. God og myk og pusete stoff, med en klar tekst.


6 kommentarer:

  1. Så moro å lese om dine erfaringer rundt denne maskinen. Jeg har luktet litt på den jeg også, men enda ikke testet og blitt forelsket.
    Det ser om mulig mer komplisert og dillete ut enn det er. Jeg har nemlig ingen tålmodighet med nye ting.... hehe..
    Du har ihvertfall vært flittig og lagt utrolig masse flott!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Anita! Det er ikke vanskelig i det hele tatt. Og det gir nye muligheter. Det er moro! Det eneste jeg er sikker på nå, etter å ha prøvd Silhouette sin egen vinyl, er at jeg skal prøve noen andre. Det tar for lang tid å stryke den på, og den er "humørsyk" på andre vis også.

      Slett
  2. Så flott ting du har laget og så morro med nytt leketøy. Gratulerer! Jeg må innrømme at jeg har litt lyst på en slik jeg også.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Elisabet! Og takk for sist! :) Det er veldig moro med nytt leketøy. :D

      Slett
  3. Du verden så flott det blir da, Jeanette, med sånn Siluette! Og veldig lekre ting du lager!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Nina! Det er veldig hyggelig å lese. :)

      Slett