tirsdag 8. mars 2011

Mange nye snurreskjørt

 Snurreskjørt er både morsomt å sy, ha på og gi bort. Annika liker veldig godt å få skjørtene jeg lager. Her er hun bare prøvedukke og modell på bildene. Men Annika kan jo egentlig bare velge og vrake i mammas stoffer, og vips.. Noen nye plagg. Hun synes hun er veldig heldig!


 Hello Kitty-skjørtet er passer fra ca 4 - 8 år. Ribben er hvit og på 50 cm. Skjørtet har fått hitt kantbånd. 
Skjørtet ligger til salgs på 3 hjerter på Epla.  Selges for 180 kr. *Solgt*
Dette skjørtet er en av mine favoritter. Nydelig lilla stoff med lilla sommerfugler på. Lilla ribb som måler 50 cm og hvitt kantbånd. Passer ca 4 til 9 år. Sommerfugl-skjørtet selges også på Epla, men kan kjøpes gjennom en mail til meg. 190 kr *Solgt*







Dette skjørtet lyser opp hverdagen, både til liten og stor. Ca str 4 til 8 år, solgt på Epla. 

Snurreskjørt blir det flere av utover våren og sommeren. Jeg gleder meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar