tirsdag 25. januar 2011

Alma i nye joggedresser

Jeg er sikker på at Alma elsker å gå i joggedress i barnehagen. I allefall når dressen består av herlig og myk velour med perfekte skyer. Dette stoffet er min store favoritt. Har jeg sagt det før? Det er så mykt og deilig, og skyene er der for å sette seg på og drømme seg bort.

Alma har her fått en dress i den brune velouren, fra før av har hun bukse i den røde. Og Josefine, Almas skjønne venninne i barnehagen, har rosa dress. Stoffet er fra CeThodesigns.no og dressen er laget i str 86.



Enda en dress ble ferdig til Alma i helga. Jeg synes piggsvin-stoffet fra CeTho er så fint, så jeg ville kombinere det med velour. Den lilla velouren fra Stoff og Stil, som faktisk allerede lå i hyllene, passet perfekt til. Lilla ribb som også er fra Stoff og stil.

Jeg kombinerte piggsvin og ensfarget på buksa, en til hvert bein, og synes det ble litt morsomt sånn. ALma er velvillig prøvedukke, om ikke så villig til å bli tatt bilder av.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar