torsdag 23. februar 2012

Tøffe gensere til skjønne gutter!

Jeg MÅ bruke opp litt stoff her i huset. Egentlig burde jeg lagt ut et bilde av alle stoffhaugene mine, men... Jeg innrømmer at jeg har MYE stoff. Men jeg syr jo på bestilling, så jeg må jo ha et utvalg. I dag reiser mannen og jeg på langhelg til Edinburgh og det blir nok noen meter med stoff i kofferten på turen hjem. Så i går satte jeg i gang med litt krymping. Man kan jo ikke se at det har blitt krympet, men samvittigheten er i allefall bittelitt bedre. 

Det ble tre gensere i størrelse 92. To gensere til mangler bare ribb. Det får bli til uka. :) Disse kan kjøpes for 200 kr pr stykk pluss porto.




3 kommentarer:

  1. Så flotte gensere. Alltid moro med et godt stofflager for da burde man ( stort sett ) ha det man har lyst til og trenger. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :) Det er veldig morsomt med store stofflager.

      Slett
  2. Stilige gensre! :D Kjenner til at lageret begynner å bli litt for stort.. :)

    SvarSlett