onsdag 27. juli 2011

Juli-bestilling

Etter mange tøffe dager med sorg, fortvilelse og mange tårer er jeg klar for å blogge disse dressene. Disse kom på bestilling i begynnelsen av juli og ble sendt til mottakeren på mandag. Hun ville ha to onepiecer i turkis og brun, "half ´n half". Disse er omvendt av hverandre i fargene, så de er ikke helt like. 

Isoli og ribb fra Stoff og stil. Den minste er str 92 og den største er str 104. De har fått brodert navn på rompa; Sondre og Ørjan. Jeg har nærbilder av dette, men bildet blir, uansett hva jeg gjør, liggende feil vei. Får se om de kommer senere.




Jeg hadde et lite tilbud på bukser en helg for.. tja, er det to uker siden, da. Da hadde jeg funnet meg en coverlock på finn.no og måtte spare inn 3000 kr ganske fort.. I allefall måtte jeg vite at de kom på konto innen rimelig tid. Og da var det gjort; 100 kr pr bukse ble annonsert på siden min på Facebook 3 hjerter og det tok en kveld så var det 24 bukser som var bestilt. 

Disse to er til samme bestiller som onepiecene, så de ble også sendt mandag. Str 92 og 104. Jeg digger det grønne apestoffet, derfor har min eldste og min yngste fått gensere av det stoffet. Nå er det dessverre tomt.. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar