torsdag 6. januar 2011

Star Wars og en fornøyd gutt!

Godt nytt år!
Jula gikk altfor fort og ferien var bare over på en stor uke. Altfor kort! Jula gikk til mange pakker, mye glede og mange sykedager. Her var vi fire av fem som var dårlige. Heldigvis var det Alma som slapp unna.

I år var det mange som fikk pakkerunder treet fra 3 hjerter. Jeg er ganske så stolt av det. Det var mange hektiske uker før jul. Nå etter jul er det færre bestillinger, naturlig nok. Men det er likevel noen her. I morgen blir det en liten tur på Stoff og stil for å handle til en voksenkjole.

Nå etter jul har jeg hatt tid til å sy til mine egne. Og det var med stor glede jeg kunne overrekke Sebastian ny genser mandagsmorgenen.







Annika fikk ny pingvin-fleecegenser. Den må jeg få tatt bilder av.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar