fredag 28. januar 2011

Gamle gardiner blir til Henrikke-kjole

Endelig fikk jeg bruke de gamle gardinene. Jeg synes gardinene var så fine, så jeg har lenge ønsket å lage noe av dem. Men jeg kunne jo ikke det, det var de som ga oss litt nattemørke. Men siden de var så dårlige, og vi ønsket oss persienner, ble persienner bestilt. Onsdagen overrasket mannen meg med nye persienner på rommet, det ble kjempefint! Nå mangler bare lister, så er rommet ferdig.

Så fort gardinene var nede, klipte jeg i dem. Resultatet har til nå blitt en Henrikke-kjole til Annika. Alma kommer nok også til å få en sånn kjole. Helt lik eller med noe annet nede og på armene? Ikke helt sikker enda, men kjole blir det.




I dag er Alma og jeg hjemme. Og vi skal kose oss! Vi skal få besøk av Josefine, Jonathan og Pernille. Vi gleder oss! Jonathan ville også ha 3 hjerter-klær, ikke bare Josefine som skulle få. Han har fått en monstertruck-genser før, og han bruker den hele tida. Det er så morsomt når barna også blir fornøyde!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar