fredag 30. mars 2012

Henrikke-bluser

Ja, jeg er forelsket. Igjen! Jeg synes dette Henrikke-mønsteret er fantastisk! Nå har jeg laget Henrikke-bluser. Disse ble laget forrige helg og manglet bare strikk. Men så kom en vond rygg med påfølgende omgangssyken, så de ble gjort ferdig i dag foran TV´n. Liggende under teppet, passe synd på meg selv og med en såpe på boksen ble det tredd i strikk i sakte tempo. Men de ble ferdige. Til stor glede for flere enn meg. 

Denne er Almas og er i str 98.


Denne er også Almas og str 98.

Denne er bare utrolig kul! Dette er str 110 og har blitt sydd for moroskyld. Dermed er denne til salgs. 

Alma har valgt stoff til denne selv, men da den var ferdig så var den ikke så interessant lenger. Hun ville heller ha en sånn Annika hadde fått. Joda, hun digger den blomstrete også! Men i allefall, Tingeling-blusen er i str 98.


Stolt Annika i en fantastisk kul, om jeg kan si det om mine egne ting, bluse. Jeg digger den! Annika digger den, Alma digger den og har bestilt en og ja, jeg skal også ha meg en sånn. 

Skjønne gullet til mamma´n sin! Annika er modell for Henrikke-blusen hun skal gi bort i bursdagsgave i morgen. Romantisk stil med en blondekant på venstre skulder som dessverre ikke ses. 

1 kommentar: