onsdag 26. oktober 2011

Broderimaskinen får sydd litt igjen

 I dag har jeg vært hjemme med Alma. Innimellom bæring, tårer, smokk og brødskiver, har jeg fått brodert og satt sammen to bukser. I tillegg til disse to, har jeg brodert Tigergutt på en olabukse. Den kommer på bloggen når den er montert. 

Gammel Smurf-buksa er sydd av deilig olastoff (chambrey) fra Stoff og stil med sort ribb oppe og på beina. Gammel Smurfen er brodert på min flotte maskin.  Str 74. Denne er solgt.  



Her er det et rødt fly som er brodert på en babybukse str 68. Valget stod mellom rød eller sort ribb, så mannen fikk velge. Sort falt valget på. Denne er til salgs.




2 kommentarer:

  1. Kor møje koster det fårr 3 slike bukser. str, 86, 104 og 110 ? :)

    veldig mye fint du har :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk :) For buksene med broderi koster det 250 kr. Hvis du bestiller tre stykker, gir jeg deg litt rabatt. ;)

    SvarSlett