tirsdag 5. juli 2011

Uglesett på bestilling

Dette ugleskjørtet var det ei dame som falt for, men det var dessverre for stort til datteren hennes. Så da la hun inn en bestilling på et uglesett med en t-skjorte som matcher. Dette er helt rykende ferskt og ferdig, og det gleder seg til å ta turen til Tau. Jeg håper jeg får se bilder av lillejenta hennes.

Skjørtet er delt opp i seks like store deler; tre ugler og tre ensfargede rosa. Jeg har brukt hvit ribb og nederst er det hvitt skråbånd. En liten, rosa blonde fikk være med som pynt. 

Jeg brukte litt tid på å finne ut hvordan t-skjorta skulle være, siden ingen av stoffene i skjørtet er stretch-stoff. Valget falt derfor på hvit jersey, med rosa armer og hvit ribb. Jeg pyntet med tre rundinger med uglestoffet og vips, ble det er fint sett.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar