lørdag 13. november 2010

Jeg klipper og jeg klipper..

Det jeg liker minst ved å sy, er å klippe opp alt jeg skal sy sammen. Ja, etter å sy på ribb, da. (Noe som egentlig er tull, siden produktet er ferdig når ribben er på...) Men å klippe er ikke så morsomt som å sitte ved symaskinen. Og etter at jeg fikk meg overlock, har jeg klippet opp en del før jeg har satt meg ned ved maskinen. Nå har jeg klippet to gensere i grønn ape- og løvestoff, den ene får hette, mens den andre får bare ribb. Jeg har klippet en ape- og løvebukse i turkis og en bukse med petrol/turkise pinnsvin.

I kveld skal mannen se James Bond, og det er ikke helt min filmtype. Så da skal jeg klippe mer. Jeg har ikke mindre enn fem hettegensere, alle i hvitt med forskjellige farger på skyene. Det blir moro å se dem henge på rekke og rad. Og veldig moro når bestilleren får dem. Og som hun gleder seg til å pakke dem inn.

Ha en fin lørdagskveld alle sammen. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar