søndag 5. september 2010

Kan jeg få..?

Annika synes det er så kjedelig å være med mamma´n sin på Stoff og stil i Drammen. Ikke fordi butikken er kjedelig, men fordi det er såååå langt å kjøre! Hun ble likevel med i går og det hjalp med litt brus og sjokolade i bilen. Når hun er med, får hun stort sett velge seg ut litt stoff til kjoler eller skjørt. Så også denne gangen. Tingelingstoff ble til et tingelingskjørt

Jeg gleder meg til Annika står opp i morgen og ser det. Jeg tror hun blir så glad, så glad og hopper rundt halsen min :) Det har allerede blitt vist interesser for dette skjørtet, så det blir lagt til en bestilling. Alltid moro!

Siden skjørt er så moro å lage, lagde jeg et til mens jeg var i gang. Et prikkete snurreskjørt. Dette er til salg.



2 kommentarer:

  1. Åå det tingeling skjørtet var super fint :-))
    Synd det ikke er noen jente hos meg :-)) Og skjørt til jul er vel litt drøyt :-((
    Thi hi men en dag kanskje en dag :-))

    Nydelig det andre også.. morsomt og lekent..

    SvarSlett
  2. Tusen takk! :) Ja, tror kanskje ikke at Dylan-din har lyst på skjørt til jul. Hihi. Du får ønske et skjørt til deg selv. :) Tror jeg må finne meg et høststoff og prøve det ut på meg selv.

    SvarSlett