mandag 10. oktober 2011

Syhelg med Silje på Havrefjell!

Nå har jeg brukt opp bursdagsgaven min og det er bare å håpe på at jeg får det samme til jul. En hel helg hvor all min tid var tilegnet herlige stoffer, mønster, symaskiner, ferdige plagg og min gode venninne Silje. Fantastisk!

Silje og jeg dro sørover fredagen litt over kl 16. da hadde jeg vært klar siden 12. *flau* Men klar og klar! Ettersom tiden gikk, fyltes også stoffposene seg opp. Det var ikke akkurat lite som skulle være med.. 

Vi rigget oss til med en gang, fant et gammelt kjøkkenbord som funket fint som klippebord og stoffene ble lagt rundt omkring. Herlig! Og vi sydde og sydde! Under kommer bilder av det jeg klarte å få til, og jeg håper det er mange fornøyde kunder der ute. 




















4 kommentarer:

  1. En skikkelig produktiv helg ser jeg, også så masse flott....

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Wendy! :) Det ble laget masse, ja. Og vi hadde det så morsomt!

    SvarSlett
  3. Å kjære vene, har dere sydd alt det der på en helg....?
    Ble det noe søvn her da?
    Kjempefine plagg ALLE sammen!
    Flinke er dere:)

    SvarSlett
  4. :) Tusen takk! Ja, dette ble sydd i helga. Det ble litt søvn, men ikke så veldig lenge. Kan jo ikke sove lenge når vi kan sy :D

    Tusen, tusen takk!

    SvarSlett