tirsdag 4. oktober 2011

Ny lue laget av ullfilt

I dag fikk jeg et nytt luemønster i posten. Åh, som jeg hadde gledet meg! Jeg har sydd en del luer i jersey, men nå skal jeg få laget meg noen i ullfilt også. Jeg hadde en vanvittig hodepine etter en dag i Oslo på museum med barna, kjapp tur på Ikea og en veldig kjapp tur innom Stoff og stil, så jeg måtte legge meg nedpå litt da vi kom hjem. Så fort smertestillende hjalp, var det å sette i gang med å klippe mønsteret. 
 
Og her er resultatene for i kveld. Begge er størrelse 2-3 år, siden det komme til å passe Alma hvis de ikke blir solgt. Den lilla ble veldig enkel, mens den offwhite fikk et lite hjerte applikert på.
 
 


 

Jeg er veldig fornøyd med mønsteret og gleder meg til å lage flere!

2 kommentarer:

  1. Kjempefine luer!!! :D
    Hilsen "opphavet" *humre*

    SvarSlett
  2. Tusen takk! Og det er din ære at de er så fine :) Jeg er kjempefornøyd!! :)

    SvarSlett