søndag 7. august 2011

Sesongens første fleecekjole

I dag regner det og det er ikke mange gradene. Helt ærlig.. Jeg synes det er deilig med sånne regnsværsdager av og til. Og jeg liker når høsten kommer. Jeg sa til mannen i dag; Vi skal ikke fyre, da? Jeg elsker å fyre i peisen. Men det er ikke så kaldt i dag, altså. Det er bare det at det er så koselig. Vi har ryddet her i dag og tent masse stearinlys. Varmer godt det også. 

Siden været er som det er, fikk jeg lyst til å sy sesongens første fleecekjole. Jeg har en del fleece og valgte meg denne nydelige lilla fleecen. Jeg skal lage en lilla fleecekjole til meg selv også.Snart! 

Denne kjolen er laget i str 92. Den har lange armer med ribb nede og ribb i halsen. Den er pyntet med hvite ponpons. Det blir garantert flere ponpon-kjoler i år. Og snart også flere fleecekjoler.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar