søndag 29. mai 2011

Produktiv lørdag!

I går hadde jeg besøk av tre gode venninner og vi hadde en skikkelig koselig sydag! Silje kom litt over 10, mens Anne og Linn kom litt over 11. Vi sydde, skravlet og gomlet herlige "baked donuts" som Silje hadde med. Vi sydde helt til 19.30! Vi kosa oss innmari mye. Og jeg fikk jammen meg sydd sammen en del også. 

T-skjorte str 6 år

T-skjorte str 6 år

Bukse str 5 år

Bukse str 5 år

Piratbukse str 5 år

Piratbukse str 5 år

Piratbukse str 5 år

Bukse str 104

Bukse str 104

Piratbukse str 104

6-delers skjørt str 2-4 år

Snurreskjørt str 1-3 år

Bestilt Henrikke-kjole str 92

Henrikke-kjole str 98

Henrikke-kjole str 98  


 Alle klærne er til salgs (minus den blomstrete Henrikke-kjolen som er en bestilling), så det er bare å sende en mld.

9 kommentarer:

  1. Å helledussen så mye du fikk gjort på en dag, da!!! *klapper* Kjempeflotte!! :D

    mammo

    SvarSlett
  2. Tusen takk! :) Ja, vi fikk gjort masse. Så hyggelig med kommentar fra deg.

    Jeanette

    SvarSlett
  3. Så mange flotte klær du har laget!! Deilig med sånne dager!! Jeg fikk iallefall skikkelig sommerfølelse av å se disse klærne og gleder meg til sommeren :D

    Herlig blogg du har!! Jeg la deg til i blogglisten min jeg :)

    SvarSlett
  4. Så herlig med sydag, - og så masse lekkert! Har lagt meg til som følger! ;)

    Klem fra Eva Mari :)

    SvarSlett
  5. Tusen takk, Manja! Og så godt at du fikk sommerfølelse av klærne. Krysser fingrene for at varmen kommer nå. :)

    Jeg har vært innom deg også, og lagt meg til som følger. Masse fint!

    SvarSlett
  6. Eva Mari, det var en super sydag! Sånn som vi kosa oss. Tusen takk for hyggelig kommentar. Jeg følger deg også nå :)

    SvarSlett
  7. oi, her var det masse fint=) la meg til som følger av bloggen din.

    SvarSlett