lørdag 24. juli 2010

Når bestillinger gjør så godt!

Jeg har ei venninne som har så tro på meg og klærne mine. Og det er så utrolig moro. Hun bestiller masse og hun prater om meg til alle! Her en dag ringte hun og ville ha en kjole til ei lita jente som ble 6 år. Hun kom innom og falt for kjolen jeg hadde laget til Annika. Jeg måtte gjøre noen forandringer, de kan jo ikke være helt like. Venninna mi ble fornøyd, den lille bursdagsjenta ble superglad og kjolen fikk masse skryt! I tillegg blir jeg også glad når andre liker så godt det jeg lager.

4 kommentarer:

  1. Så morro, det gjør godt å få positive tilbakemeldinger.. Og jeg må jo få si jeg forstår godt de ble fornøyde alle mann for du er kjempeflink....

    :-))

    Gleder meg til å gi bort kjole je ennå ikke vet hvordan ser ut uten at jeg har sett den thi hi..

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Wendy! :) Ja, kjolen til jenta "di" ligger og skal klippes i morgen. Moro med noe annet enn prinsessejenter. Og lua er også klippet. Syes samtidig :)

    SvarSlett
  3. Linket til deg i bloggen min =)

    SvarSlett