fredag 11. juni 2010

Nye kjoler til Stokkedagene



Nå har jeg sydd hver kveld i to uker for å stille ut mine hjemmesydde klær på Stokkedagene. Jeg har vært så glad for t jeg har blitt utdelt en god plass; ved siden av der lekene er. Folk går på Stokke disse to dagene og lar bilen stå. Så jeg håpet mange ville se klærne mine.





Henrik hjalp meg å sette opp paviljong, for det øset ned med regn. Er det ikke typisk!! To uker med masse tid ved symaskinen, og regn!! ÆSJ!! Var ganske oppgitt på morgenen i dag, men Henrik ante råd og kjøpte inn beskyttelse til meg. Vi fikk satt det opp i oppholdsvær, men da alt var satt på plass øste det ned. Og sånn holdt det på i de to timene jeg stod der. Jeg hadde besøk av fire stykker og de skrøt alle sammen av det jeg hadde laget. Heldigvis var det ikke så mange andre innom naboen min heller; han som solgte popcorn og spilte grusom ompaompa-musikk hele tida!

4 kommentarer:

  1. Bedre lykke neste gang!!!
    Nydelige kjoler, forresten!

    Klem fra Kristin! <3

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Kristin! :) Og takk for skryt av kjolene.

    Klem fra ei som håper på sol i morgen!

    SvarSlett
  3. Sattser på sol i morgen og at musikken til naboen plutselig ikke virker mer.. magiske ting kan skje om en ønsker det hardt nok.. kjolene er super fine.....

    Wendy

    SvarSlett
  4. Tusen takk, Wendy! Satser på solstråler og masse prat i stedet.

    SvarSlett