tirsdag 22. juni 2010

Endelig litt lyst igjen

Det tok hardt på lysten disse Stokkedagene. Jeg vet det ligger bestillinger her som skal gjøres ferdig. Men hva skal jeg gjøre, når lysten på å sy er langt, langt borte. I går beordret Henrik meg ned til sybordet og jammen meg! Den kom tilbake. Jeg har inne noen bestillinger på knebukser, med ribb i livet og under knærne. Jeg syr alltid prøveplagg som et av barna mine får. Og nå var det Annikas tur. Hun fikk i dag nye kortbukser i olastoff med brune ribbkanter og herlig stoff med turkise aper på brun bakgrunn. Annika var storfornøyd! Bilder må komme i morgen, siden tida bare ble borte i dag. Jeg synes ikke passformen var helt optimal, så jeg prøvde meg på nye. Så nå ligger det klart lyserosa velourkortbukser med sort ribb og nesten ferdig ape-t-skjorte i rosa. Blir fint sett til ferien.
Jeg har blitt opplært litt i hvordan jeg redigerer bilder av Wendy på http://wendysinfamilie.blogg.no/ , så her er litt bilder fra vår hverdag.





Men det var vanskelig å få de til å være det jeg vil, da..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar