torsdag 10. februar 2011

Min første award

Åh, jeg har fått min første award! Så koselig. Den kom på tirsdag fra Kobra


Følgende spørsmål skal besvares:
  1. Ta opp nærmeste bok, slå opp på s 18 og linje 4, hva står det der? Over- og underråden hæftes sammen ved at sy ca 4 sting frem og tilbage i start og afslutning.
  2. Hva så du sist på tv: Timmytid
  3. Bortsett fra datamaskinen, hva hører du nå: Timmy som sier BÆ!
  4. Når var du sist ute, og hva gjorde du da? Jeg var ute og hentet mannen på jobben.
  5. Hva har du på deg nå? Olabukse, singlet og lang genser
  6. Hvilken film så du sist og hva het den? Shutter Island.
  7. Skulle du kunne overveie å flytte til utlandet? Nei. Been there, done that!

Awarden skal videre i bloggverden og jeg sender den til:


Wendy


Elisabeth


Sjeroks


1 kommentar:

  1. Tusen takk for awarden. jeg har svart på en slik tidligere, ligger på bloggen min :-) Under ditt og datt..

    :-))

    Ha en super dag ..

    SvarSlett