torsdag 30. september 2010

Gaver til barneavdelingen på SiV

Jeg har hatt så lyst til å gjøre noe for andre barn. Barn som ikke har det så bra. Barn som trenger en oppløftning i hverdagen. Barn som trenger ekstra glede i en tung hverdag. En dag kom jeg på at jo, jeg skal sy til barneavdelingen på Sykehuset i Vestfold. Henrik ringte inn og fikk snakke med avdelingslederen. Og hun ble så glad! Hun synes det er et flott initiativ og inviterte meg inn på omvisning og inspirasjon! Jeg gleder meg!! Neste uke tar jeg turen inn til Tønsberg. Da håper jeg at jeg har med meg noen smakebiter fra klærne mine. Gaver som gis for å spre glede!

Her er første gave ut. Det ligger flere klipte skjørt klare til å sys i.



Kanskje du har lyst til å være med?

2 kommentarer:

  1. Så flott tiltak av deg, de blir garantert kjempe glade for gavene de får.

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Wendy! Ja, jeg har god tro på dette prosjektet. Det er dessverre ikke så mange som har hoppet på prosjektet mitt, men håper på at det er flere der ute som vil vise at de bryr seg.

    :)

    SvarSlett